vrijdag 10 november 2017

Boekwerkje.


Deze elektronische computerwereld van bitjes en bytjes is natuurlijk mooi en aardig. Maar als je er echt bij wilt horen dan moet je toch een gewoon ouderwets papieren boekje gemaakt hebben. Dat kan van alles zijn: een stripboek of een plaatjesboek. Dat maakt niet uit.

En omdat ik er natuurlijk echt bij wil horen heb ik me daar tijdens de laatste koude en regenachtige dagen aan gewijd. Ik heb alle plaatjes en verhaaltjes van mijn beeldenblog op een rijtje gezet, uitgeprint en in een ringband opgesloten. Dat levert toch nog een boekje op van ruim 60 pagina's met 59 verschillende beeldjes.
Dat is toch al een echt oeuvre, zou ik zo zeggen.

Zo zijn mijn kunstuitingen nog beter bewaard voor het nageslacht. Niet dat dit belangrijk is, maar je doet wel eens wat.
En het ziet er leuk uit. Ook al zal het misschien niet in aanmerking komen voor een litteratuurprijs.